Sommar -07

Hej !
jag har hunnit med as mycket i sommar först hemma nån dag sen på tättö, det är min pappas flickväns land ställe. Där var jag kanske 5 dagar sen var jag på min kompis hedvigs landställe i några dar det var as kul.!!!! Sen var jag i göteborg och gick på liseberg två dagar i rad! Sen åkte jag till london:) det var kul men äskigt med alla bomb hot:S där var jag i en vecka sen var jag hemma en vecka och tog det lungt. Sen åkte jagtill skåne först två veckor hos farmor och farfar vi har ett hus bredvid dom det heter borsthusen :D det var as kul de med :). sen åkte jag lite längre ner i skåne till skanör och bodde på student gården :) det var jätte kul och trevliga kvällar :P sen kom jag hem och åkte efter bara någon dag till min mormor och morfar i västerås där även mina kusiner bor :) dom e jämngamla med mej så det är kul :) sen var jag hemma och det är jag nu också men jag ska till bulgarien på torsdag :)

Puss och kram :P
Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback