15 maj 2007 min namnsdag!

                                                                    
Emma

Emma

Heeeeeeeeeeeeeeeej!!

Idag är det min namnsdag! Jag har haft ett engelska föredrag och det gick as dåligt! Jag stog och pillade med mitt hår hela jävla tiden! I morron har jag svenska prov och jag kommer få igg. Nee men i allafall på gränsen till godkänt. Varför ska man kunna alla gudar  i den grekiska mytologin vem bryr sig om det? Den suger! Nu sitter jag och pratar med min kusin Emma. Hon har tydligen kramp i armen för att hon pratar i telefon och måste hålla i telefonen! Jgag fattar inte hur man får kramp i armen bara för att man pratar i telefon !  :SHon har just konfirmerat sig och fått en ny kamera med 10 mega pixel. Gud vad orättvist.Men jag kanske skriver mer i kväll eller i morron.
ha det gött !
pussar
Sofia!

Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS på namnsdagen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback