Grönan med Helly :D

Hej!
Idag har jag varit på gröna lund med min kompis Helena. Vi hade as kul. Lite mycket folk men det hör ju nästan till att stå i kö. Vi åkte allt förutom att hon ite åkte fritt fall. Jag var tvungen att åka själv :o. Det var jätte roligt ändå. Mina favoriter är.......Uppskjutet, Fritt fall, Extream, Flygande mattan och Jetline. Jag har guld kort där så jag kan gå hur många gånger jag vill :P Jag älskar grönan. I kväll ska jag se på film, jag har hyrt två stycken. Pirates of the caribbean 2 jag ska se premiären på 3 an i veckan så man behöver lite påminning. Sen har jag hyrt en till film som jag inte mins vad den heter men det verkar som en bra och rolig, helt typisk romantisk komedi. Men jag skriver sen.
Ha det gött!
Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback