Lördagen den 19 maj!

Heeeeeeeeeeeeeeej!
Idag har jag gått mer än en mil! Jag har varit inne i stan med min kusin Emma. Hon bor i västerås men hon var här för att hälsa på mig! Jag åt världens godaste kycklingsallad till middag.Och i kväll ska jag vara med Ullis och Ellen :) Vi kommer att ha as roligt! Jag har också hittat min digitalkamera! Jag trodde den var as dålig men den har ändå 5 mega pixel. Så nu kan jag ta massa roliga bilder i kväll och lägga in på bloggen i morron eller ikväll! Det har varit as konstigt väder idag! Först strålande sol på morgonen, jag åt till och med frukost ute i solen. Och sen spö regn på dagen och nu är det lite mitt i mellan ??? Men jag skriver mer sen någon gång.
Ha det gött
pussss
Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback