Promenad i Måndags :)

                                                                 Promenad i M?ndags :)
Hejan!
Det här är en jätte mysig bild som jag tog nere vid edsviken, när jag var ute på en promenad med min kompis. Det var jätte fint! Idag har det varit en rolig dag, förutom svenska prov  men det gick väldigt bra i varje fall. Men jag gjorde ett slarfel så slarvig som jag är. Nu på eftermiddan så följde jag med min kompis Becca som e gympa ledare. Min andra kompis Ulrika tränar med henne. Men Ulrika skulle på gröna lund så jag var ledare i stället för henne. Det var as kul! Jag var jätte duktig tyckte jag själv. Men vem vet barnen kanske tyckte jag var as dålig :s. I kväll ska jag hem till min kompis Hedvig. Hon har två as söta hudar! Vi har ingen skola i morron! Gud vad skönt att vara ledig! Jag ska till gröna lund då:) Jag har guldkort så jag kan gå när jag vill :D.
Men ha det bra så skriver jag mer sen
Pussat
Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback