Stukat bröstkorgen:(

Heeej
Igår kunde jag inte skriva. Jag var på fridrottsdag och min kompis tröck för hårt på mina revben. Och på kvällen gick jag på premiären av pirates of the caribbean och sen åkte jag till Akuten. Jag fick ont och kunde inte andas eller skratta eller svälja eller något sådant. När vi kom dit sa hon ungefär en timma till rönken och efter 3 timmar sa hon 3-5 timmar till då blev jag så jävla sur och gick. I morse åkte jag dit igen och jag fick reda på att min bröst korg hade tryckts ihop. Man kan kalla det Stukad bröstkorg. Det gör ont. Men filmen var ok. 
Pusss
Sofia 

Kommentarer
Postat av: krusee

men gummaan!! hur är det med dej?
älskar dej

Postat av: geuken

stackare , men krya på dig

2007-05-24 @ 19:36:28
URL: http://geuken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback