Torsdag 10/05-07

Heeeeej !
Idag har varit en lång dag. Först skola med fysikprov och oändligt många tråkiga lektioner.
Men en lektion, SO n var riktigt kul. Jag har alltid undrat vad killar gör på dagarna och det ända jag gjorde på SO lektionen var att prata om vad dom gjorde. Det var as kul. Vi hade vikarie! Efter skolan var också kul jag ellen och ullis var hos ullis och gjorde hennes supergoda ägg och skink mackor. mmmmmmmm, vi åt också piggelin med choklad sås!
Hon har 11 kg choklad hemma hon ska ha föredrag och hennes farbror jobbar med sånt. mmmm det var gott :P
Nu ska jag bara plugga på spanska provet vi har i morron ska bli så tråkigt. Men sen e det helg!!!!!
Puss och kram mina kära skumbanan(er)

Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback